Only Love Can Hurt Like This - Paloma Faith

莫 西 顾:

创意十足的封面充满了复古气息,裸露又不低俗色情,弥漫出一股文艺复兴时期的浪漫气息。前奏简直分分钟取魂夺魄,但Paloma Faith张力破表的演唱丝毫没有被抢去风头,看了现场就更爱这首歌。


歌词(歌词翻译:public188 ):


I tell myself you don't mean a thing
我告诉自己你对我来说什么都不是
But what we got cannot hold on me?
但为何我们不能走到最后
But when you're not there I just crumble
可当你不在时我却感到自己在逐渐崩坏
I tell myself that I don't care that much
我告诉自己“我什么也不在乎了”
But I feel like I'm dying till I feel your touch
但在感觉到你的触摸之前我一直处于濒死
Only love, only love can hurt like this
只有爱,只有爱情才会使我如此受伤
Only love can hurt like this
唯有爱能伤我至此。
Must have been a deadly kiss
必须是曾经一个致命的吻
Only love can hurt like this
唯有爱能伤我至此。

Say I wouldn't care if you walked away
嘴上说着即使你走了我也不在乎
But every time you're there I'm begging you to stay
可每次我总会不遗余力地乞求你留下来
When you come close I just tremble
当你靠近我时,我只会颤栗
And every time, every time you go
每一次,每当你走后
It's like a knife that cuts right through my soul
都好似有一把锋利的刀刃直接割过我的灵魂
Only love, only love can hurt like this
只有爱,只有爱情才会使我如此受伤
Only love can hurt like this
唯有爱能伤我至此。
Must have been a deadly kiss
必须是曾经一个致命的吻
Only love can hurt like this
唯有爱能伤我至此。
only love can hurt like this
唯有爱能伤我至此。
Your kisses burning to my skin
必须是曾经一个致命的吻
Only love can hurt like this
唯有爱能伤我至此。

And it's the sweetest pain
这是最甜蜜的苦痛
Burning hot through my veins
烈焰在我的血管里燃烧
Love is torture makes me more sure
爱情就是一种折磨,这使我更加确信
Only love can hurt like this
唯有爱能伤我至此。
only love can hurt like this
唯有爱能伤我至此。
Must have been the deadly kiss
一定是一个让我沉沦的吻

Only love can hurt like this
唯有爱能伤我至此。
Only love can hurt like this
唯有爱能伤我至此。
Your kisses burning to my skin
你的吻在我的肌肤上燃烧
Only love can hurt like this
唯有爱能伤我至此。
Only love can hurt like this
唯有爱能伤我至此。
And it must have been the deadly kiss
必须是一个曾让我沉沦的吻


评论
热度(273)

© 陪伴 | Powered by LOFTER